Stroom- of gasonderbreking
Heeft u geen stroom of gas? Vul uw postcode in en bekijk of er een storing is of werkzaamheden in uw buurt. Alle storingen en onderbrekingen door werkzaamheden vindt u hieronder.

Let op: Zodra een stroom- of gasstoring is gemeld, verschijnt deze binnen 15 minuten in het overzicht.
Ruikt u gas? Of vermoedt u een stroomstoring?
Bel naar het gratis Nationaal Storingsnummer en geef de gas- en/of stroomstoring aan ons door.
0800-900924/7 gratis bereikbaar.
Krijg ik compensatie na een storing?
Lees verder
Tips bij een stroom- of gasstoring
Lees verder
Valt uw omvormer uit?
Lees verder
Waar zijn we aan het werk?
Lees verderVeelgestelde vragen over onderbrekingen
- Hoe kan ik een storing melden als ik doof of slechthorend ben?
- Heb ik na een storing recht op compensatie?
Als u door een storing langer dan 4 uur geen stroom of gas heeft, krijgt u van ons compensatie voor de netwerkkosten die u betaalt. Als u recht heeft op deze compensatie, dan krijgt u van ons automatisch een brief. Meer informatie leest u op compensatieregeling na storingen.
Heeft dit antwoord u geholpen?