Controleer de status van uw energiecontract en aansluiting
Wilt u gebruik blijven maken van elektriciteit en/of gas? Of is uw pand afgesloten van energie en wilt u het opnieuw laten aansluiten op het net? Log in en lees wat u moet doen:
- Al een contract geregeld? Controleer of alles in orde is.
- Nog geen energieleverancier gevonden? Lees wat u moet doen om afsluiting te voorkomen.
- Bent u afgesloten van elektriciteit en/of gas? Wij vertellen u hoe u weer wordt aangesloten.

Waarom moet ik inloggen?
Heeft u van ons een brief gekregen met een inlogcode? Dan is er op uw adres geen contract voor stroom en/of gas bekend met een energieleverancier. Log in en bekijk wat u moet doen. Heeft u al een contract geregeld? Log dan in om de status te controleren. Zo weet u zeker dat u elektriciteit en/of gas kunt blijven gebruiken.
Zodra uw contract ingaat, kunt u nog 10 werkdagen inloggen. Daarna vervalt de inlogcode.
Brief gehad maar verwijdering aangevraagd?
Gebruikt u geen gas meer? En heeft u hiervoor al een verwijdering aangevraagd? De kans bestaat dat u toch u een brief heeft gehad over het regelen van een energiecontract. U hoeft de brief niet te bewaren. Deze is niet op u van toepassing.

Wat doet Enexis Netbeheer?
- Gas- en elektriciteitsnetten aanleggen en onderhouden.
- Via kabels en leidingen elektriciteit en gas vervoeren.
- Gas- en stroomstoringen opsporen en verhelpen.